tiistai 21. heinäkuuta 2015

Kevyet kynsilakat sujuvasti pois

Kynsien lakkauksen suhteen olen aika tuuriluonteinen. Välillä olen pitkäänkin lakkaamatta, mutta sitten taas innostun. Olen keväästä lähtien lakannut jälleen aika ahkerasti kynsiäni ja tietenkin on tullut ostettua muutama kynsilakkakin lisää. Lakkaukseni ovat kevyitä, ei juuri glittereitä, vain muutama vaaleahko värikerros tai kirkasta lakkaa. Jotenkin en enää tällä ikää ole innostunut niin kirkkaista tai tummista väreistä joskin olen aina ollut vaaleitten lakkausten ystävä.

Lakkani siis lähtevät helposti pois, eivätkä tarvitse suuria myrkkyjä. Glittereitä varten minulla on kaapissa X-tran lakanpoistoaine, mutta se on aika voimakasta. Tässä Cien asetonittomassa kynsilakanpoistoaineessa ihastuin ensin tuohon korkkiin. Mainio pumppusysteemi ja on kestänyt minulla käytössä ihan kivasti. Seuraavaksi sana asetoniton pani minut miettimään tämän hankkimista ja ei mennyt kauan, kun purkki oli ostoskärryissä.
Tämä kynsilakanpoistoaine on vähän miedomman tuoksuista kuin yleensä ja sillä poistaa kevyet lakkaukset aivan sujuvasti. Asetonittomuus on minusta suuri plussa, ei kuivata niin paljon kynsiäni. Kun tämä loppuu, aion täyttää tyhjän pullon tuolla toisella lakanpoistoaineellani, mikäli tuo pumppusysteemi on vielä ehjänä. Ja rinnalle käyttöön uusi tämmöinen. Tämän kanssa ei tarvitse pelätä, että kynsilakanpoistoaine kaatuu ja turmelee kaiken lähistöllään olevan valumalla pitkin pituuttaan. Tätä on saatavilla myös sinisenä eli asetonilla täydennettynä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti