maanantai 22. kesäkuuta 2015

Päivävoide herkälle iholle

Olen Lumenen kosteuttavan naamion vannoutunut käyttäjä. Ihastuin naamioon ja jatkuvassa käytössä se on ollut monesti herkän, mutta kuivan ihoni pelastaja. Lähdin seikkailulle sarjan muihin tuotteisiin, löytyisikö niistä muita yhtä hyviä ja kosteuttavia tuotteita iholleni. Ensimmäisenä käyttöön pääsi Ultra Sensitive Moisturizing & Calmin Day Cream ja ihastuin tähänkin tuotteeseen. Sopii minun kasvojeni iholle eikä aiheuta mitään ongelmia ainakaan näin kesäaikaan.
Tämä on tosiaan rauhoittanut minun herkkää ihoani. Ihon väri on tasoittunut ja kuivat alueet ovat jälleen hoidossa ja paranemaan päin. Minun kasvojen iho on todella ongelmallinen sen reagoidessa kaikkeen kuivumalla ja punaisilla läiskillä.

Päivävoide sopii kaikille ihotyypeille, myös couperosa iholle. Se on hajusteeton ja väriaineeton, joten ilmankos herkkä ihoni tykkää. Voiteella on myös Allergia- ja astmaliiton yhteistyötunnus. Lumenen tapaan tästäkin löytyy marja. Tällä kertaa se on mustikka. Yhdessä kermidien kanssa se vahvistaa ihon omia suojamekanismeja.

Sarjassa on vielä yövoide ja silmänympärysvoide, joten ne ovat hankintalistallani.

6 kommenttia:

  1. Tästä ei ole kokemusta, mutta Lumenen Rauhoittava Naamio on ollut käytössä, ja tuubi on kohta jo tyhjä :) Jättää iholle ihanan raikkaan olon ja pehmeyden! Olen tykännyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naamio pisti minut kokeilemaan tämän ja tykkäsin.

      Poista
  2. Moikka! Haastoin sut blogihaasteeseen, saa skipata jos ei nappaa!
    http://highandlight.blogspot.fi/2015/06/the-liebster-award.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Olen kyllä aika huono näissä haasteissa,

      Poista
  3. Tämä on loistotuote. :) Olen itsekin herkkäihoinen, joten kivan oloinen blogi. Liityin seuraamaan. Tervetuloa vastavierailulle, esim. esittelemäni Wholly Hemp -boksi voisi kiinnostaa sinuakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voide on minunkin mieleeni. Kiitos kutsusta, pistäydyn.

      Poista