torstai 4. kesäkuuta 2015

Kirsikoiden kukkiessa sitruksenraikkaita suihkuhetkiä

Tänään jouduin houkuttelemaan itseäni pitkään ja monin sanakääntein ennen kuin innostuin pistämään lenkkarit jalkaan ja lähtemään purunradalle. Olisi ollut todella mukavaa jäädä vain kotiin. Viimein lupasin itselleni lenkin jälkeen raikastavan suihkuhetken Le Petit Olivierin hyväntuoksuisen uutuussuihkuvoiteen parissa. Lenkille olikin helppo lähteä, kun lopussa oli luvassa mukavaa sen lisäksi, mitä lenkki antaa hyvän tunteen, kun tuli lähdettyä. Kannattaa kokeilla lahjoa itseään, silloin kun ei niin huvita. Tietoisuus uuden suihkuvoiteen korkkaamisesta siivitti askelia ja testaaminen oli mukavaa.
Olen edelleen hyvin ihastunut näihin Le Petit Olivier sarjan suihkuvoiteisiin ja niiden ihaniin tuoksuihin. Tuoksuttelen näitä välillä muutenkin kuin vain pelkästään suihkussa. Minua viehättää myös tuotteen pakkaukset, jotka houkuttelevat tarttumaan pulloon. Näissä on hyvin sellainen tunnelma, joka vie minut aina Ranskaan ja erityisesti Ranskan maaseudulle ajatuksissani.
Suihkuvoiteiden tuoksu on valloittava. Varsinkin tässä kirsikankukan tuoksuisessa, joka on onneksi vähän isommassa pullossa. Monta hyväntuoksuista suihkua luvassa. Nämä ovat varmasti toivottu lahja myös mökkivierailta, kun tulevat saunomaan. Ainakin minä tykkäisin saada tämmöisiä tuliaisia. Tuoksuja löytyy monta eri vaihtoehtoa ja kyllä ne on minun kokeiltava kaikki. Nämä eivät myöskään kuivata ihoani pesemällä sitä liikaa, koska ovat hyvin hellävaraisia herkällekkin iholle.
Tänään vietin virkistävän suihkuhetken tämän pienemmän pullon parissa. Verbena-sitruunainen suihkuvoide on todella raikas ja virkistävä. Minä rakastan erityisesti sitrushedelmiltä tuoksuvia kosmetiikkatuotteita, niin tämä oli hyvä houkutin lenkille ja valloitti minut raikkaudellaan. Ja mikä vaahto näistä muodostuu!
Tämä Le Petit Olivier -sarja on jokaisen kokeilemani suihkutuotteen osalta ollut sulaa hullaannusta! Ja vielä on monta tuoksua kokeilematta. Olisipa näitä myös vartalovoiteina...

Oletko sinä jo kokeillut Le Petit Olivier -suihkuvoiteita? Osan tuoksuista voi hankkia K-ryhmän isommista kaupoista, ainakin Citymarkettien hyllyissä on muutamaa tuoksua ja Rosaliksen nettisivuilta löytyy vielä monta muuta, joita kannattaa kokeilla.

Tuotteet saatu blogin kautta.

2 kommenttia:

  1. Tuo kirsikankukan tuoksuinen suihkugeeli mun on testattava! Kuulostaa ihanalta. Mä olen testannut aika monia Le Petit Olivierin tuotteita ja kirjoittelut niistä blogissanikin :)

    VastaaPoista
  2. Siinä on todella hieno tuoksu. Kokeile ihmeessä. Minä olen aivan ihastunut näihin.

    VastaaPoista