tiistai 19. toukokuuta 2015

Marjoja ja hedelmiä arkeen

Vartalonkuorintavoiteiden täydennystä. I love vadelma-karhunvatukka piristi päivääni kaupunkireissun jälkeen. Isosta kyläkaupasta taasen otin kokeiluun superfoodia vartalolle, mustikkaisen kuorinnan, joka menee mieheni käyttöön. Tuoksu siinä on hyvin miehinen ja kyllä, miehille tekee hyvää kuoria ihoaan joskus. Lisäksi Lumenen suikugeeli/kuorinnan, joka on kevyempi versio kuorinnasta vaikka päivittäiseen käyttöön. Montaa euroa ei näihin mennyt, mutta monta mukavan tuoksuista suihkuhetkeä on luvassa.
Isossa kyläkaupassa oli myös XZ;n karpalo-kinuski shampoot ja hoitoaineet tarjouksessa. Koska pidän sarjasta, ostin parin jälleen käyttööni. Olen jo testannut tuotteet ennemmin, nytkin on vajaa pullo käytössä, mutta hoitoaine oli loppunut. Minulla usein hoitoaine kestää parin shampoon verran. Tyttäreni jos ovat kotosalla kuluu hoitoainetta taasen enemmän.
Sitrushedelmät ovat minun tuoksumaailmaani parhaimmillaan. Mandariinin tuoksuinen Doven suikugeeli mukaan toisten ostaessa itsellen karkkia. Pitäähän minullakin olla oma karkkipäivä, kun muillakin. Itse en karkkeja nykyisin syö laisinkaan, joten muiden valkatessa karkkipussia olen minä kosmetiikkahyllyllä.

2 kommenttia:

  1. Kosmetiikka on kyllä hyvä karkin korvike! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä. Muutaman karkkipussin hinnalla saa jo vaikka mitä kivaa..

      Poista