lauantai 9. toukokuuta 2015

Vanha ystävä

Lumenen perussinisen sarjan käsivoide tuli hankittua ihan vapaapäivän kunniaksi. Itseään on kiva piristää jollain pienellä ja näitä minulla kuluu. Käsivoiteissa on kiva olla vähän vaihtelua ja tapanani on ripotella niitä pitkin ja poikin talossamme ja työpaikalla. Niin niitä on käsillä aina kun tarvitsee. Joskus joku joutuu jopa hukkaan löytyäkseen sitten mukavasti jostain aivan yllättäen.
Käsivoiteiden pienet tuubit ovat mukavia kokonsa puolesta. Niitä on helppo kuljettaa käsilaukussa. Käsivoide myös loppuu joskus ja saa ostaa uuden. Mikäs sen mukavampaa kosmetiikkahyllyä omana karkkihyllynään pitävälle. Se on myös helppo tuote antaa pieneksi huomionosoitukseksi vaikka ystävälle. Moni tarvitsee käsivoiteita.

Lumene on ollut minun kosmetiikkatuotteissani jo ihan alusta asti. Johtui varmasti siitä, että tätini toi minulle usein heidän kosmetiikkaansa. Noiro oli heidän tytäryhtiönsä ja sain jotain sellaisia etuuksia, joita ei olisi muuten saanut heidän henkilökuntakaupastaan. Jotenkin se sitten on vain jäänyt, että tulee hankittua helposti tuote, kun siinä lukee Lumene. Siihen aikaan Lumene oli jotain todella hienoa koulutyttöjen kosmetiikkapussissa. Muistan mieheni pikkusiskon ihastelleen tulevan kälynsä kosmetiikkaa juuri Lumenen vuoksi. Olen muuten huomannut, että nyt tuo pikkusisko aikuiseksi kasvettuaan on myös aika lupaavasti Lumenen käyttäjä. Ehkä pitkä tuttavuuteni ja hisrtoriani Lumenen kanssa saa minut aina ostamaan Lumenea  - olen siihen kasvanut. On kuin kotiin tulisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti